Nog 3 weken!

Gegroet!

Binnen 3 weken is het zover. Dan zit ik nu op een vliegtuig richting Madrid, om dan door te gaan naar Dakar.

Mijn nieuwe thuis voor de volgende 6 maanden.

In die 6 maanden ga ik proberen dit blog af en toe aan te vullen zodat iedereen thuis een beetje kan volgen met wat ik allemaal doe.

In Dakar ga ik 6 maanden in het Dispensaire Saint-Martin werken als vrijwilliger. Dit dispensaire biedt eerstelijnszorg aan moeders en kinderen. Het is gelegen in de wijk genaamd Rebeuss

Samen met Heleen, mijn compagnon, verblijven ik in een studio vlakbij het dispensaire.

Onze voorbereidende lessen lopen nu stilaan op hun einde en het echte vertrek nadert snel. Moeke is net terug van Canada en ik ben blij dat ze terug is, zodat ik nog wat bij haar kan zijn voor Senegal.

Groetjes,

Lisa

Reacties

Reacties

Heleen

nog ff! ;)

Sander

Nu nog minder dan een week! De spanningen hier thuis beginnen toch een ietsie pietsie te stijgen :)

Jasper

Heel veel succes ginder hé nichtje!
Ik zal aan je denken en geniet jij maar vooral!! :-)

SoFie

Doe da goed eh nichtje!
Ik ga u missen! En probeer ginder ook te genieten en zo eh.
Hopelijk zie ik u nog voor ge vertrekt. En anders, uwe dikke knuffel hebt ge zondag al gekregen eh ;)
groetjes!

Fré

Gaan!!
En blijve gaan!

nonkel Wilfried en tante Rita

Een vlot vertrek en een reuzeleuke rijke ervaring ginder!

Dikke knuffel XXX

Tante Klaar

Doe dat daar goed meisje, en vergeet niet af en toe een paar regeltjes te posten op je blog he

Bob

Ik supporter graag voor een succesvolle reis! En je mag gerust zijn, ondertussen hou ik je moeke wel wat in het oog.... :)
Liefs!

Hannelore

Nu is het niet meer bijna, nu ben je er ondertussen bijna. Ik ben er zeker van dat dat de tijd van je leven wordt! Wij zijn na je vertrek nog naar de ikea geweest!:)
Vergeet als je aankomt, je adres niet te geven, dan kunnen we ons te laat pakje opsturen!:D

Dikke zoen!

luk

hannelore
ik zou het pakje niet verzenden maar meegeven (kosten en komt het aan ???)
wij moeten voor heleen ook nog medicatie mee geven
van een pakje komende van frankrijk maar door de stakingen niet op tijd en ups wist ons blijkbaar niet te vinden
ondertussen is er al iemand die begin december naar dakar moet
misschien nog vroeger .... ?

Hannelore

Luk,
Dat zou misschien nog beter zijn!
Hoe krijg ik het het beste bij jullie? Is het dan ok als we het met jullie meegeven samen met de medicatie?

luk

dag hannelore
contact via
mobiel 0498 51 47 54
via e-post lukhollebecq55@hotmail.com
vele groeten
uiteraard ook aan lisa en heleen nu IN dakar !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!