Passy en Gambia

Liefste bloggers,

Na het vertrek van Moeke en Bob is alles aan een super snel tempo aan het gaan.

We zijn ondertussen Katleen, Annick en Emily eens gaan bezoeken in hun gastgezin. Nu zijn we bij iedereen al wel eens op bezoek geweest.
Enkele dagen later zijn we ook in de sloppenwijk waar Katleen en Annick les geven eens gaan kijken.
Hier hebben we de lekkerste thieboudienne tot nu toe gegeten.

Eind maart hebben we ook nog eens genoten van een weekendje met alle belgische studentes van onze opleiding.
We trokken hiervoor weer naar Saly bij Alexandra. Na een zalig dagje zwemmen, zonnen en bijpraten trokken we erop uit om de verjaardag van Emily te vieren.

Daarna volgde een weekje stage in het centre de santé van Passy.
Hier konden we meegaan op vaccinatieronde in verschillende kleine dorpjes en zagen we eens gezondheidszorg op het platteland.
Dit was heel boeiend, maar we zijn toch blij dat we in Dakar zitten. In Passy was het in de schaduw soms 38 graden en er zaten ongelofelijk veel muggen.

Vervolgens zijn we nu aan het genieten van ons laatste weekje vakantie.
Hiervoor zijn we nog eens terug naar Gambia getrokken.
Het is fijn om eens engels te kunnen praten, series in het engels te kijken en te genieten van het zonnetje en het zwembad.

Zaterdag trekken we terug naar Dakar en dan zijn het nog maar 3 korte weken tot de terugvlucht.
Het aftellen is nu toch wel ingezet!

Tot de volgende en laatste keer!

Lisa

Julie

Lieve Lisa

Geniet nog van je laatste daagjes vakantie! Dat zwemmen & zonnen lijkt me zalig, de muggen iets minder ;) Vandaag geen wolkje aan de lucht in Bonheiden en omstreken, dus we kunnen er nu ook ng wat van profiteren :p

Ook hier is het aftellen al ingezet! :)
Tot 30 april!

Veel liefs