Eerste indrukken

Hoi België!

Allereerst nog merci voor het super leuke afscheid. Het heeft me echt wel geraakt. Ook alle briefjes en kaartjes waren zeer leuk om te lezen.

Na een wilde vlucht naar Madrid en een te lang (voor mij alleszins) durende vlucht naar Dakar zijn we er geraakt. Ook de ViaVia bereikte we moeiteloos. :D

Het is hier wel ongelofelijk warm :D Iedereen heeft slecht geslapen.

We hebben het strand al verkend en een senegalees gsm nummer gezocht. Kheb het nu niet bij de hand dus het volgt nog in een volgend bericht.

Momenteel zit ik in de viavia op het wifi netwerk, waarschijnlijk het laatste dat ik tegenkom, waar we sebiet een typisch senegalese schotel gaan krijgen: rijst met kip of vis :)

Hou jullie goed!
Groetjes,

Lisa

Reacties

Reacties

Tante Klaar

Fantastisch Lisa,
je eerste dag al een kort berichtje...
Blij dat jullie goed gearriveerd zijn, en dat slapen, dat zal wel een beetje wennen worden zeker.
Dikke knuffel

Marita

Heej Lisa!!

Echt raar dat je nu zo ver weg bent :)! Ik ben al jaloers op het weer eigenlijk, zou graag wakker liggen van de hitte ipv van de kou :p.
Ik ga je helemaal volgen!!
Veel plezier daar!!

XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!