Wist je datjes

Wist je dat...

- ik in België nooit meer zal klagen over de staat van de weg

- ik al twee huwelijksaanzoeken heb mogen ontvangen, uiteraard afgewezen

Tongue out

- ik aldrie liefdesverklaringen heb mogen aanhoren

- een gebarsten voorruit niet prioritair is om te vervangen

- er nog een soap bestaat die erger is als mooi en meedogenloos

- de stemmen van de personages in One Tree Hill echt belachelijk zijn als ze gedupt worden

- ik nog 19 keer mijn was met de hand moet doen

-- als er water op straat ligt dit niet van de regen komt, maar van de verstopte en overstromende riolering, heerlijke geur!

- oordopjes dragen 's nachts noodzakelijk is tenzij je elke ochtend om 5u gewekt wilt worden door moslimgezang

- een broodje brochette onze nieuwe verslaving is , kostprijs 0,45 EUR

- we zaterdag 5u onderweg zijn geweest om 2u aan Lac Rose te zitten (weekendje fadiouth was afgezegd wegens sterfgeval)

- we zondag voor de laatste keer in de zee zijn gaan zwemmen voor het 'te koud' wordt

Cool

- elke dag electriciteitspanne soms op de zenuwen werkt

- deet muggenmelk pikt op de bovenlip, heel fel zelfs

- er zoveel zout in Lac Rose zit dat Heleen haar benen niet onder water kon houden bij het schoolslag zwemmen

- centwafers hier in alle smaken bestaan, inclusief aardbei en mokka

-...

Reacties

Reacties

stefanie

haha zalige weetjes... ik zie dat het daar leuk is geniet er maar van
groetjes stefanie

Martha

Zalig zussie!
Ik kijk uit naar al uw verhalen :)
Hopelijk niet te veel last van de liefdesverklaringen en huwelijksaanzoeken! :P
Kus

Jef Janssen

Amai,

Precies al het een en ander meegemaakt.

Leuke wist je datjes!

Groetjes uit Geel

Jef

katrien

superreis precies! wij hebben je kaartje goed ontvange, zalig! bedankt hè. het is maar 11 dagen onderweg geweest :-)
lore is ondertussen al goed gegroeid en Ward vraagt steeds wanneer Lisa komt :-)

tot gauw
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!